ESCAPE

(G)-Idle

music image
Made By Farhan

Look into the sky
به آسمون نگاه کن

?What do you see
چی می‌بینی؟

저 멀리 별들 Are like your eyes
ستاره ها در دوردست مثل چشمای تو هستن

They’re so pretty
خیلی قشنگن

달빛 아래 어둠을 벗고 비춰진
از بین بردن تاریکی و درخشش زیر نور ماه

네 모습 아름답게만 보여
فقط میتونم تو رو به زیبایی ببینم

So please smile 지금처럼
پس لطفاً لبخند بزن، مثل همین الان

울지 않았으면 슬퍼하지 않았으면 해
اگه تو گریه نکنی، من دیگه ناراحت نمیشم

그늘진 시간 매일 외로운 밤
هرشبِ تنهایی، زمان تاریکی

늘 혼자 견디지 말고 Just take my hand
تنهایی تحملش نکن فقط دستمو بگیر

우는 것보다 웃음소리가 더 어울리는데
صدای خنده رو بیشتر از صدای گریه دوست دارم

Baby, I’ll take you there
عزیزم، من می‌برمت اونجا

어디든 널 데려갈게
تو رو هرجایی می‌برم

I'm coming with you
همراهت میام

아무 생각 없이 달려가
بدون هیچ فکری فرار می‌کنم

I’ll run with you, run with you, you
با تو فرار می‌کنم، همراه تو

I’ll be right by your side
درست کنارت می‌مونم

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh

또다시 넘어져도 괜찮아
حتی اگه دوباره زمین بخورم اشکالی نداره

잠시 내려놔도 돼
می‌تونی یکم بذاریش کنار (ناراحتی‌ت رو)

 

+روزتون شکوفه‌ای~