فراتر از جسم فانی

فرار کردیم! 

به جزیره های دور

✧♧✧

 

در جریانِ ساکتِ آب

و نیلوفر های آبی

من هنوز وجود دارم...

✧♧✧

 

رنگین کمان نیمه شب

آوازی برای ماه

مکن ای صبح، طلوع 

✧♧✧

 

دیوارهای سفید

فرکانس تنهایی

و زمان می‌گذرد...

✧♧✧

 

این بار بگذار کلمات سکوت کنند

بدون عنوان

ای کاش نگاهم می‌کردی

✧♧✧

 

ترس پشت در

فلسفۀ لعن‌شدۀ عزیز

بیشتر بمان

✧♧✧

 

شکوفه های ترش گیلاس

یک نفس زندگی

کاش درخت بودم

✧♧✧

 

 I'll die anyway

But I hate

When you're gone

✧♧✧

 

If I

Live through the night

?Which world do you choose

 

 

از همین تریبون اعلام می‌کنم که این چالش با اختلاف، چالش مورد علاقمه! کی فکرشو می‌کرد هایکو نویسی اینقدر شورانگیز باشه"^"

شروع کننده چالش ایشون هستن و سلین هم دعوتم کرد. نور به هردوتون3> 

و دعوت می‌کنم از بلا، سبا، سارا(می‌دونم الان سرت شلوغه؛ فعلا کارت دعوتو می‌فرستم که هروقت خلوت شدی بری سراغش.) و مارین که ستاره‌شو روشن کنهD: 

دیگه نمی‌دونم کیا شرکت نکردن یا جاهای دیگه دعوت شدن یا نه... به‌هرحال وای به حالتون اگه مشغله جدی و بزرگی نداشته باشین و دعوتمو زمین بندازین‌"‌-‌" *نانچیکو*